Mediebruksgruppen
Masterpresentasjoner

Tre studentmedlemmer presenterer sine oppgaver

I juni avslutter tre av studentmedlemmene i forskningsgruppa for mediebruk og publikumsstudier sine masteroppgaveprosjekt.

De tre studentene, oppgavetitler og tidspunkt for presentasjonene er:

3. juni, kl 14:00

Ingrid Aarseth Johannessen presenterer sin masteroppgave "«Koffor har isje eg det du har?» Selvpresentasjon og sosial sammenligning blant unge jenter på Instagram".

15. juni, kl 11:00

Liv Kristin Heggheim presenterer sin masteroppgave «Risikodefinisjon i vaksinedebatten - ein kvalitativ studie av vaksinedebatten og småbarnsforeldre sin oppleving av risiko».

17. juni, kl 14:00

Hilde Sakariassen presenterer sin masteroppgave «I nettdatingens alder - en studie av digitale forutsetninger og syn på nettdating på tvers av det digitale skillet».

Alle presentasjonene finner sted i seminarrom 548, 5. etg, Institutt for informasjons- og medievitenskap, Fosswinckelsgt. 6, SV-fakultetet (Lauritz Meltzers hus)

Les mer om alle prosjektene her.

Presentasjonene er et ledd i den endelige eksamenen i masterprogrammet i medievitenskap. Arrangementene er åpne for interesserte.

Forskningsgruppa for mediebruk og publikummstudier sine studentmedlemmer arbeider med masteroppgaver knyttet til gruppas forskningsområde.