Næring, finans og marked

Nyhetsarkiv for Næring, finans og marked

Bergen Center for Competition Law and Economics, BECCLE, arrangerer 11. og 12. juni en konferanse om konkurransepoltikk og næringsøkonomi.
En overvekt av unge entreprenører i Norge følger i sine fedres fotspor, og velger å starte opp firma innenfor samme bransje. Det viser seg å være smart, ifølge ny forskning fra UiB som er blitt omtalt i prestisjetunge Wall Street Journal.
Høyre sitt forslag om like innkjøpspriser på dagligvarer vil ikke nødvendigvis gi kundene lavere priser eller bedre vareutvalg, mener Tommy Staahl Gabrielsen (UiB/BECCLE) og Erling Hjelmeng (UiO).
Institutt for økonomi og BECCLE har fått to meget kompetente forskere i II-er stillinger.
Professor Hans Hvide støttet SSB-direktør Christine Meyer i behovet for omorganisering av SSB. Samtidig gav professor Kjell Erik Lommerud kritikerne medhold i at den omstridte innvandringsrapporten ikke var blitt vesentlig endret.
Førsteamanuensis Bjørn Olav Johansen er utnemnd som ny dagleg leiar av Senter for konkurransepolitikk (BECCLE).
Delingsøkonomiutvalet foreslår at delingsplattformer som Uber, Airbnb og andre bør underleggjast ein generell rapporteringsplikt til skattemyndigheitene, og foreslår ei forenkla skattehandsaming av småinntekter frå tenesteyting i delingsøkonomien.
Institutt for økonomi har i høst fått et firkløver av nye stipendiater. Les mer om hva de forsker på.
Entreprenørskapet i norsk akademia er halvert sidan 2003, viser forsking utført av professor Hans K. Hvide ved Institutt for økonomi og professor Benjamin F. Jones ved Kellogg School of Managment. Studien har fått massiv omtale i mellom anna Science og Dagens Næringsliv.
I statsråd fredag 4. mars sat regjeringa ned eit ekspertutval som skal utgreie moglegheiter og utfordringar av den nye delingsøkonomien. Professor Tommy Staahl Gabrielsen ved Institutt for økonomi (UiB) skal leie utvalet.
Senter for konkurransepolitikk (BECCLE) fekk løyving frå Universitetsstyret i Bergen til å halde fram til 2020. Den forlenga samarbeidsavtalen mellom NHH og UiB sikrar at institusjonane framleis har spisskompetanse på forsking og utdanning innan konkuransepolitikk.
Professor Lars Sørgard som var en av initiativtakerne til BECCLE har i dag blitt utnevnt til ny konkurransedirektør i Konkurransetilsynet.
Professor Hans K. Hvide ved Institutt for økonomi ved UIB skal delta på NHH sin haustkonferanse med innlegget "Innovasjon og entreprenørskap: «Innovate or die!»"
Professor Hans K. Hvide ved institutt for økonomi stiller til frokostmøte på Litteraturhuset for å diskutere finans, fornuft og følelser.
I ein fersk evaluering blir Senter for konkurransepolitikk (BECCLE) omtalt som ein suksess. Evalueringskomiteen peikar på at senteret har eit høgt aktivitetsnivå og tverrfagleg samarbeid som stimulerer til solid forskingsaktivitet.
Gjennom omstillinger av matpolitikken kan Norges bidrag til globale utslipp reduseres med fire prosent, dvs. tilsvarende 40 prosent av de samlede utslippene fra norske personbiler. Dette skriver førsteamanuensis ved institutt for økonomi, Ivar Gaasland, i en kronikk i Dagens Næringsliv.
Professorene Kjell Erik Lommerud og Steinar Vagstad ved Institutt for økonomi tar i en kronikk i Dagens Næringsliv for seg CO2-politikken overfor bil­trafikken.

Sider