Institutt for lingvistiske, litterære og estetiske studier
Instituttrådet

Kandidater til Instituttrådet fra gruppe B

Det foreligger et omforent forslag på representanter til Instituttrådet fra gruppe B for det akademiske år 2019/2020. I følge reglementet skal de da velges av instituttrådet, og det vil bli gjort i rådets møte 29. august.

Kandidater gruppe B
Foreslåtte representanter og vara til Instituttrådet fra gruppe B: Fra venstre: Tori Larsen (vara), Marthe Hatlen Grønsveen, Nina Stensaker (vara) og Are Bøe Pedersen
Arnhild Thorseth

Marthe Hatlen Grønsveen og Are Bøe Pedersen er foreslått som representanter, med Nina Stensaker og Tori Larsen som vararepresentanter. De sier de vil drive sitt arbeid i rådet i samsvar med følgende program:

"Vi vil fokusere på de midlertidige ansattes spesielle arbeidssituasjon og løfte frem problemstillinger som er viktige og relevante for å bedre arbeidsforholdene deres. Samtidig vil vi jobbe for at de midlertidig ansatte på LLE får kjennskap til rådets virksomhet og gi dem et forum for å drøfte aktuelle saker i forkant av rådets behandling. Det er avgjørende for oss at denne viktige og mangfoldige gruppen synliggjøres og at de har en stemme i rådets beslutningsprosess."