Senter for klima og energiomstilling (CET)

Nyhetsarkiv for Senter for klima og energiomstilling (CET)

Globale samfunnsutfordringer har avsatt midler til stimulering av faglig tverrfakultært samarbeid i 2019. Søknadsfrist 25. september.
Vi har gleden av å annonsere at CET Akselerator såkornsmidler er tildelt til CET affiliates Esmeralda Colombo og William Helland-Hansen.
CET201 er en ny tverrfaglig kurs i bærekraftig innovasjon ledet av Kollaboratoriet. Første kursdag var i forrige uke og rundt 25 studenter fant veien til BTOs innovasjons hub: Nyskapningsparken.
Day Zero er en hel dag med ulike workshops om bærekraftsmålene i forbindelse med bærekraftskonferansen. CET var godt representert med tre ulike workshops om energiomstilling, student ledet utdanning og offentlige oppfatninger om klimaendringer.