Institutt for helse, miljø og likeverd (HEMIL)

Nyhetsarkiv for Institutt for helse, miljø og likeverd (HEMIL)

Masterprogrammet i barnevernsarbeid er eit heiltidsstudium på 2 år. Utdanninga skal gi ulike perspektiv på barn, unge og familiar i utsette livssituasjonar.
Barnevernfagleg kompetanse byggjer på bidrag frå fleire ulike fagdisiplinar, mellom anna psykologi, juss, pedagogikk og sosiologi. På studiet lærer du korleis utsette familiar skal bli møtte med god fagleg kunnskap, openheit og dialog.
Fra høsten 2023 har institutt for helse, miljø og likeverd (HEMIL) tilbud om master i barnevernsarbeid. I dette programmet kan studenter med erfaring fra arbeid med utsatte barn og unge lære om barnevernsarbeid.
Masterprogrammet i Global Development Theory and Practice (GLODE) gir deg grundig innsikt i globale utviklingsprosesser gjennom kritisk evaluering av relevante teorier og bærekraftig levekårsutvikling.
Masterprogrammet i helsefremmende arbeid og helsepsykologi er et tverrfaglig studium der studentene får høy kompetanse i å fremme helse og trivsel både på individnivå og samfunnsnivå, samt kompetanse om utjevning av sosiale ulikheter i helse. Studiet er også praksisnært. «Det meste spennende er at det er veldig praksisrettet. Det vi lærer føler man virkelig at man kan ta med seg ut og bruke».... Les mer