Sosiologisk institutt

Skaper arbeidslivet en ny underklasse?

I går deltok stipendiat på sosiologisk institutt, Isak Lekve, i radioprogrammet Ekko på NRK.

work ladder
www.colourbox.com

Utdrag fra NRK: * Skaper arbeidslivet ein ny underklasse? Stadig fleire europearar må greie seg med mellombels arbeid og kortvarige kontraktar med dårlege vilkår. * Kva har sicilianske sitronar med mafiaen å gjere? Då sitronar blei Sicilias viktigaste eksportvare, visste kriminelle bandar å utnytte situasjonen. * På jakt etter nye medisinar i Arktis. Djupt nede i havet lever mellom anna ein sopp med gift som er mange gonger sterkare enn morfin. * Teiknet for gravitasjon. Korleis kan ein ta doktorgrad i astrofysikk når ein ikkje kan høyre? * Urban greening, del 3: Ei underjordisk plante * Står Noreg som rein idrettsnasjon for fall? Sportskommentator og tidlegare proffsyklist Mads Kaggestad er onsdagsgjest.