UiB Tjenesteutvikling

Et bygg vi kan være stolte av!

Mange ansatte i sentraladministrasjonen har allerede opplevd nye NG5 gjennom VR-briller. Det kan du også.

- Dette var helt spektakulært, sier universitetsdirektør Kjell Bernstrøm etter å ha blitt vist rundt i nye NG5.

Assisterende universitetsdirektør Tore Tungodden er også begeistret. Han er spesielt opptatt av at det nye bygget har en god flyt, er åpent og legger til rette for felles soner og lavere terskel for å samhandle.

Begge fremhever at det å samle sentraladministrasjonen i et bygg vil være en viktig suksessfaktor.

- Dette kommer til å bli et bygg vi kommer til å være stolte av, sier Ella Helgesen. Hun er en av mange ansatte som allerede har vært på VR-omvisning.

Fortsatt ledige plasser

Direktørene oppfordrer ansatte til å komme på VR-omvisning. Det tar kun 15 minutter og er en gylden anledning til å se hvordan bygget i Nygårdsgaten 5 vil se ut.

Det er fortsatt plasser ledig om du ikke har meldt deg på.

Påmelding her

(Arrangementet er avsluttet)