Hav

Nyhetsarkiv for Hav

Eit tverrfagleg team frå Universitetet i Bergen har tatt eit stort steg innan djuphavsutforsking. I eit av dei fjernaste og mest utilgjengelege miljø på jorda har dei teke prøvar og utforska - på det ekstreme havdjupet i Arktis, under isen.
På den tredje Ocean Sustainability Bergen Conference møttes nok en gang forskere, studenter, næringsliv, embetsverk og politikere. I år diskuterte de alt fra beskyttelse av den blå skogen i havet til gruvevirksomhet på havbunnen. Diskusjonene kretset rundt hvordan vi kan oppnå en bærekraftig balanse mellom vern og utvikling av havet.
– Den tverrfaglige tilnærmingen til bærekraft gjorde at jeg ble ekstra interessert i å søke. Vi får en unik kompetanse som gjør oss bedre rustet til å løse problemstillinger knyttet til globale samfunnsutfordringer og klimaspørsmål.