Institutt for klinisk odontologi
NORPART-PROSJEKT

Kick-off workshop i Dar Es Salaam

Representanter fra alle samarbeidsinstitusjoner i NORPART-prosjektet møtes nylig i Dar Es Salaam, Tanzania, for å diskutere oppstarten av prosjektet og fremtidige aktiviteter.

Workshop participants
Workshop deltagere - representanter fra alle samarbeidsinstitusjoner
ELina Troscenko

Representanter fra alle samarbeidsinstitusjoner i NORPART-prosjektet  “Establishment of Joint Research-based Education in Dentistry in Norway and East Africa” møtes nylig i Dar Es Salaam, Tanzania, for å diskutere oppstarten av prosjektet og fremtidige aktiviteter.

I løpet av tre-dagers workshop i Dar es Salaam med the Muhimbili University of Health and Allied Sciences (MUHAS) som vertskap, presenterte og diskuterte alle samarbeidspartnere de allerede pågående prosjektaktiviteter og drøftet planer for videre arbeid.

Mer om workshopen og selve prosjektet kan du lese på de engelske nettsidene her.