Kavalkade

Tilbakeblikk på haustsemesteret

Koronaviruset sette sitt preg også på haustsemesteret 2020. Likevel har det vore eit innhaldsrikt halvår innan forsking og utdanning. Her et eit utval av saker som prega hausten ved Universitetet i Bergen.

Kavalkade 2020
Øverst f.v.: Student Thea Båtevik, statsminister Erna Solberg og rektor Dag Rune Olsen på lanseringa av One Ocean (Foto: Eivind Senneset), Musikkterapeut Tora Söderström Gaden vann Forsker Grand Prix (Foto: Yngve Vogt, Forskningsmagasinet Apollon, UiO), Andrea Bender mottok ERC Synergy Grant for prosjektet QUANTA (Foto: Eivind Senneset), UiB lanserte portalen Vær god mot seg selv, Nele Meckler var ein av fire forskarar som vart tildelt ERC Consolidator Grant (Foto: Eivind Senneseth), UiB og samarbeidspartnarar rydda fire tonn plast under årets store plastdugnad (Foto: Ole M. Kvamme).
UiB

Som i vår vart også haustsemesteret ved UiB sterkt prega av koronautbrotet. Fysisk avstand og arbeid på digitale flater har vore kvardagen for dei fleste.

Studentar og tilsette har lagt ned ein stor innsats i å tilpasse seg den nye kvardagen. Trass restriksjonar og smittevern, har hausten ved UiB vore innhaldsrik når det gjeld forsking, utdanning og andre hendingar.

Her er eit tilbakeblikk på eit utval av saker frå haustsemesteret 2020:

Haustsemesteret ved UiB