Senter for klima og energiomstilling (CET)

Vitenskapelig assistent ved CET (1 år)

Senter for klima og energiomstilling (CET) ser etter en vitenskapelig assistent i en fulltidsstilling for ett år. Søknadfrist 5. mars!

Yellow background, CET on paper cut out world in variations of blue. Words Job opening in the middle, with to paper cut out people in the right corner.
Søknadsfristen er 1. mars.
CET/Janne Bjørgan

Senter for klima og energiomstilling har utvidet den vitenskaplige staben de siste årene, og har behov for en vitenskapelig assistent som skal støtte og bidra i forskingsarbeidet for forskerne, særleg den faste staben: Professor og senterleder Håvard Haarstad, førsteamanuensis Simon Neby (delt med Institutt for politikk og forvaltning), og førsteamanuensis Silje Kristiansen (delt med Institutt for informasjons- og medievitenskap).

Stillingen vil dermed inngå i flere forskningsprosjekt, særlig mediestudier, byutvikling, og forvalting og klimatilpassing. Den som blir ansatt vil bli en del av et dynamisk forskningsmiljø og få erfaring med ulike metoder.

"Kvalifikasjoner og egenskaper:

• Mastergrad i samfunnsvitskap eller tilsvarande (om ikkje oppgåva er levert, må søkarar ha plan om å levere dette semesteret og mastergraden må vere oppnådd før tilsetting)
  • Erfaring med samfunnsvitskaplege metodar er eit krav. Erfaring med både kvalitativ og kvantitative metodar er eit føremon.
  • Erfaring med forsking på klimaomstilling er eit føremon.
  • Kunnskap, og interesse om klima og omstilling er ein føremon
  • Særs gode språkkunnskap i engelsk og norsk, munnleg og skriftleg.
  • Arbeide sjølvstendig og strukturert
  • Gode samarbeidsevner
  • Evne til å arbeide systematisk og resultatorientert"

Les hele utlysningen og søk på stillingen her. Søknadsfrist: 5. mars!