UiB læringslab
Labfrokost - åpent arrangement

Hybrid undervisning og læring - hvordan klare år to med pandemi sammen?

Korona er en hard læremester. Tvungen veksling mellom fysiske og digitale undervisningsrom er vanskelig for alle involverte. Under årets første labfrokost kan du mobilisere krefter sammen med et panel av gode UiB-folk som deler erfaringer og råd fra sine ulike ståsteder.

Illustrasjon
Spørsmål fra seminar i regi av forskningsgruppen TeLEd høsten 2020
UiB

Hvor motstandsdyktige er vi egentlig? Og hvor motstandsdyktige kan vi være i møte med pandemier og andre uforutsette hendelser med kraft til å sette arbeids- og læringsmiljø på spill? Spørsmålene er nærliggende å stille ved et breddeuniversitet med globale samfunnsutfordringer som ett av sine satsingsområder.

Under årets første labfrokost kan du være med å diskutere dem. De som innleder til samtale denne morgenen er:

• Kristoffer Eik, fakultets- og læringsmiljøansvarlig i Studentparlamentets arbeidsutvalg
  • Astrid Gynnild, professor i medievitenskap og fremragende underviser ved Det samfunnsvitenskapelige fakultet
  • Magne Strandberg, professor og utdanningsdekan ved Det juridiske fakultet

Yael Harlap, førsteamanuensis i universitetspedagogikk og utdanningsdekan ved Det psykologiske fakultet, leder oss gjennom samtalen.

Kjøreplan:

• 9.00 -  9.30:  Åpning og innledninger ved paneldeltakerne
  • 9.30 - 10.00: Panelet i dialog med publikum

Arrangør: UiB læringslab og Program for universitetspedagogikk

Vel møtt!

UiB læringslabs ressurssider for digital undervisning