Ansattsider

Nyhetsarkiv for Ansattsider

Etter ein svært spennande finale vann Tora Söderström Gaden ved GAMUT Forsker Grand Prix. Ho forskar på musikkterapi for premature og formidla korleis dei og foreldra kan få det betre med musikkterapi.
Styret ved UiB har ansatt Robert Rastad som ny universitetsdirektør ved Universitetet i Bergen. Rastad kommer fra stillingen som kommunaldirektør ved byrådsleders avdeling i Bergen kommune.
Årets publiseringskvoter i "Publiser og les"-avtalene med forlagene Wiley, Taylor & Francis og Springer er snart brukt opp. Åpen publisering gjennom disse avtalene vil derfor stoppe når kvotene er nådd for 2020. Nye kvoter gjøres tilgjengelig fra og med 1.1.2021.
Fra midten av september relanseres På Høyden som UiBs nye internkommunikasjonskanal.
UiB lanserer kompetanseutviklingstilbudet «HR-skolen» for HR-medarbeidere.