Fakultet for kunst, musikk og design

Nyhetsarkiv for Fakultet for kunst, musikk og design

Etter ein svært spennande finale vann Tora Söderström Gaden ved GAMUT Forsker Grand Prix. Ho forskar på musikkterapi for premature og formidla korleis dei og foreldra kan få det betre med musikkterapi.
Etter ein svært spennande finale vann Tora Söderström Gaden ved GAMUT Forsker Grand Prix. Ho forskar på musikkterapi for premature og formidla korleis dei og foreldra kan få det betre med slik terapi.
En ny internasjonal publikasjon om norsk musikkliv under okkupasjonen har kommet ut i frigjøringsjubileets år. Antologien inneholder bidrag om Bergenskomponisten Anne-Marie Ørbeck, Geirr Tveitt og Norsk komponistforening skrevet av Arnulf Christian Mattes, Sjur Haga Bringeland og Arvid O. Vollsnes.
Kunstner Geir Harald Samuelsens klatring i franske huler, ble til det kunstneriske utviklingsprosjektet Matter, Gesture and Soul ved KMD. Gjennom prosjektet samarbeider kunstnere med arkeologer i Frankrike og Sør-Afrika, og har skapt en digital kunstutstilling til European Association of Archeologists årskonferanse.
Senter for Griegforskning har hatt et samarbeid med The Fryderyk Chopin Institute i Warszawa i prosjektet 'Between Chopin and Tellefsen. European Music Treatises – Universality and National Identity' (Mellom Chopin og Tellefsen - Europeiske musikktraktater - universalisme og nasjonal identitet". Prosjektet ble finansiert gjennom Forskningsrådet - EEA and Norway Grants fra 2020–2022. Kulturrådet... Les mer