Griegakademiet – Institutt for musikk

Nyhetsarkiv for Griegakademiet – Institutt for musikk

Som et ledd i samarbeidet mellom Griegakademiet og Bergen Filharmoniske Orkester ble det tidligere i år arrangert en mesterklasse med Nicolaj Znaider. Deler av denne mesterklassen er nå tilgjengelig på Youtube.
Veke 44 står merka som samspelveke på Griegakademiet - Institutt for musikk. Ved å samle mykje av sluttarbeidet i ensembleaktivitetane til ei intensiv veke kvart semester har ein greidd å skape ei veke med eit stort antall konsertar.
Griegakademiet – institutt for musikk, UiB, i samarbeid med Universitetet i Stavanger, inviterer til nasjonalt forskerutdanningskurs i musikk.
Musikknett Vest inviterer i samarbeid med Holbergdagene i Bergen 2010 til konferansen ”Musikkens Virkning”. Tid: 29.-30. november Sted: Nygårdsgt.5, Studio A (Stein Rokkans hus, UiB)
Torsdag 21. til søndag 24. oktober feirer Griegakademiet 200-årsjubilanten Ole Bull med et omfattende program av konserter, foredrag og utstillinger.
Torsdag 7. oktober kl 18.00 spelar masterstudent på blokkfløyte Sjur Haga Bringeland, den latviske utvekslingsstudenten og blokkfløytisten Ieva Birzkopa og bachelorstudent og cembalist Daniel T. Gundersen konsert i Gunnar Sævigs sal på Griegakademiet. Her blir det spelt sonater og suiter av Telemann, Händel og Hotteterre. Inngangen er mot Grieghallen og kjem til å bli tydeleg merka med brennande... Les mer