Forskergruppe for klima-, energi- og miljørett

Nyhetsarkiv for Forskergruppe for klima-, energi- og miljørett

Julius Rumpf, doktorgradsstipendiat ved Nordisk institutt for sjørett og forskar ved Fridtjof Nansens Institutt, presenterte delar av si forsking knytt kraftleidningar over grenser ("interconnectors") og den indre europeiske energimarknaden for forskargruppa 18. november.
I samarbeid med forskergruppen for naturressurs-, miljø-, og utviklingsrett arrangerte studentorganisasjonen Enviro foredrag om EUs klimapakke «Fit for 55» den 11. november.
Den velrennomerte og høgt anerkjente professoren Leigh Hancher starta som professor II ved Det juridiske fakultet ved Universitetet i Bergen i november, og let seg i dette høvet intervjue av nettsida.
Max Münchmeyer, doktorgradsstipendiat ved det juridiske institutt ved European University Institute i Firenze, presenterte delar av sitt PhD-prosjekt for forskargruppa 11. november.
Ignacio Herrera Anchustegui, leiar av forskargruppa, bidrog med to presentasjonar på den årlege konferansen Offshore Technology Days (OTD) som gjekk av stabelen 20. oktober i Stavanger.
Sigrid Eskeland Schütz og Catalina Vallejo Piedrahíta, medlem i forskargruppa, deltok i panel på Beyond Oil Conference 2021: Prioritizing Climate Action, som fann stad i Bergen og digitalt 20. og 21. oktober.