Institutt for sosialantropologi

Nyhetsarkiv for Institutt for sosialantropologi

Ulike aspekter av og paradigmer innen europeisk asylpolitikk ble presentert da Universitetet i Bergen avholdt en heldagskonferanse om migrasjonsforskning i Brussel i mai 2018.
15. mai 2018 disputerte doktorgradsstipendiat Aase J. Kvanneid ved Institutt for sosialantropologi.
Professor emeritus Ørnulf Gulbrandsen er vinner av NAT-prisen for beste artikkel i 2017 i Norsk Antropologisk Tidsskrift, med artikkelen «Vold og ære, hevn og forsoning. Om kulturell kontinuitet i et komparativt perspektiv».
I den rykande ferske utgåva av Kula Kula kan du lese mykje spennande. Blant anna delar masterstudentane Lauritz, Sigrid og Erik sine erfaringar frå feltarbeid, Hanne tipsar óg om gode zero waste-kaféar i Oslo. Vi får fem kjappe svar frå fem ansatte ved instituttet, medan professor Bjørn E. Bertelsen fortel korleis Afrika er eit framtidslaboratorium. Fartein H. Nilsen er på New Zealand denne våren... Les mer