Institutt for biomedisin

Nyhetsarkiv for Institutt for biomedisin

Kandidaten vil holde prøveforelsning og forsvare avhandlingen: “The Characterization of Disordered Membrane-Binding Proteins of Myelin: A Biophysical Approach"
Et foredrag om hvordan utdanningsinstitusjoner kan tilrettelegge for god karierreutvikling i forskerutdanning.
Karrieremuligheter, stratregier og taktikker i livsvitenskap
Forsker Nils Halberg holder prøveforelesning for førsteamanuensisstilling i biomedisin.
"The role of AXL and the tumor microenvironment in cancer cell plasticity and therapy responses"
Professor Rolf Bjerkvig ved forskningsgruppen for translasjonell kreftforskning forklarer hvordan forskerne lager miniatyr-hjerner og undersøker hvordan cellene beveger seg inn og ut av kreftsvulsten
Monica Hellesviks første konferanseinnlegg "NAA80 knockout celler: Fast and Furious?" vant posterpris ved å bruke effektiv kommunikasjon av vitenskapelige resultater.