Fakultet for kunst, musikk og design

Nyhetsarkiv for Fakultet for kunst, musikk og design

Det kunstnarlege forskingsprosjektet Wheels within Wheels har brukt tre år på utforske komposisjonar og framføring frå sein middelalder. Nokre av dei kunstneriske resultata har blitt til konsertserien Mouvance I-III som blir oppført under Festspillene i Bergen i år.
Under årets diplomutdeling delte Bildende Kunstneres Hjelpefond, Statsbygg og Norske Kunsthåndverkere ut priser og en rekke stipender til masterstudenter i design og kunst.
– Damebunaden i Hardanger er staseleg og ikonisk, men herrebunaden er litt kjedeleg, meiner Lars K. Lofthus, universitetslektor og kunstnar. Han har framstilt herrebunaden på ein måte du neppe har sett før.
Universitetet ønsker prosjektskisser for to stipendiatstillinger innen det strategiske satsningsområdet Globale samfunnsutfordringer.
Med The Freedom Room rydder Festspillene i Bergen for første gang plass til et symposium om kunst som er solidarisk, trøstende og politisk. Man vil møte alt fra gatekunst fra den arabiske våren til musikk i fengsler og danseforestillinger basert på dementes egne erfaringer.