Det juridiske fakultet

Nyhetsarkiv for Det juridiske fakultet

I ønsket om å lage lover som vernar samfunnet mot terror, har sentrale individuelle rettar blitt lagt på bordet. No har det gått for langt, meiner professor Erling Johannes Husabø.
I havstrategien til regjeringa står havbruksnæringa sentralt. Men kva reglar som skal gjelde for den blå næringa er uklart og fragmentert. Dét skal forskarar og masterstudentar ved Det juridiske fakultet gjere noko med.
Ny spennende publikasjon fra Ragnar Auglend. Publikasjonen "Politiet i krig og ved okkupasjon" drøfter politiets rettslige stilling i krig og ved okkupasjon, både i et folkerettslig og i et nasjonalrettslig perspektiv.
The recordings of this years Bergen lecture, #MeToo, Implications for criminal law, is now available. The lecture was given by Prof. Dr. Tatjana Hörnle from the Humboldt University of Berlin. Bergen Lecture is a yearly happening arranged by The Research Group for Criminal Law and Criminal Procedure.