Institutt for informasjons- og medievitenskap
Omvisning

Åpen dag ved Infomedia 2024 - OBS! Krever påmelding

Ved Åpen dag kan VGS-elever besøke instituttet og lære mer om hvilke studieprogram som tilbys.

Bilde av professor som holder presentasjon for elevene ved Åpen dag
ÅPEN DAG: I instituttets lokaler i Media City Bergen kan du som VGS-elev få en innføring i vårt studietilbud.
Helena Viktoria Johnsen (UiB)

Ved Institutt for informasjons- og medievitenskap (Infomedia) har vi hele 7 bachelorprogrammer å velge mellom.

På Åpen dag 2024, 12. februar, kan man få en smakebit av alle disse i tre bolker:

Medier og kommunikasjon

Journalistikk, Film- og TV-produksjon og medie- og interaksjonsdesign

Informasjonsvitenskap, kunstig intelligens og kognitiv vitenskap

Alle presentasjonene finner sted i instituttets lokaler i Media City Bergen (Lars Hilles gate 30, Redaksjonsrommet).

Om du er VGS-elev kan du melde deg på det programmet du er mest interessert i å lære mer om.

OBS! Ønsker du å delta på flere av bolkene må du melde deg på disse separat. Gå til https://www.opendag.no/ (og søk på studieprogram) for å melde deg på.