Institutt for geovitenskap
GEO OL 2019

GEO OL 2019 - Sølv og bronser til Norge

De norske representantene i årets Geo-OL leverte sterke resultater og ble belønnet med flere bronser og én sølv i Daegu i Sør-Korea

kvalifisering deltakere norske geo ol troppen 2019
Bildet er tatt ved GEO under kvalifiseringen av de norske deltakerne i april - fire av dem gikk videre til Daegu, Sør-Korea
Anders Kulseng

I april ledet Kikki Flesche Kleiven ved institutt for geovitenskap i Bergen nok en gang 16 elever fra videregående skoler for kvalifisering frem mot GEO-OL 2019. Fire av disse elevene gikk videre ut for å representere Norge i mesterskapet i Daegu, Sør-Korea.

De norske representantene i årets Geo-OL leverte sterke resultater og ble belønnet med tre individuelle bronser, en bronse i ESP og én sølv i ITFL. Vi gratulerer med flotte resultater! Les mer fra Norsk Geologisk Forening her.