Griegakademiet – Institutt for musikk

Nyhetsarkiv for Griegakademiet – Institutt for musikk

Professor Brynjulf Stige og førsteamanuensis Cochavit Elefant fra Griegakademiets senter for musikkterapiforskning (GAMUT) er medforfattere til en ny og kritikerrost bok. De andre forfatterne er; Gary Ansdell, Nordoff-Robbins Music Therapy, England og Mercédès Pavlicevic, Nordoff-Robbins Music Therapy , England, University of Pretoria, Sør- Afrika.
Postdoktorstillinga er ei åremålsstilling. Åremålsperioden for denne stillinga er fire år, med 25 % undervisningsplikt. Postdoktorstillinga har som hovudmål å kvalifisere den som vert tilsett for arbeid i faglege toppstillingar.
Pianisten Fidan Aghayeva spilte Mozarts klaverkonsert nr 21 2. sats på BTs nyttårskonserter. I tillegg ble hun tildelt et BT stipend på 12.000 kr.