Universitetshagene
Ledig stilling

Gartner (sesongarbeid), ledige jobber 2023

Universitetsmuseet søker etter sesongmedarbeider (gartnermedhjelper) ved Arboretet og Bergen botaniske hage på Milde og i Muséhagen. Søknadsfrist: 9. februar.

Fra Muséhagen på Nygårdshøyden.
Synnøve og Silje rydder i Muséhagen som ligger på Nygårdshøyden.
Hilde M. M. Selstø.

Er du interessert i planter, natur og hagebruk? Liker du godt å arbeide ute? I perioden april - september trenger vi ekstrahjelp til arbeid i våre plantesamlinger på Milde og i Muséhagen på Nygårdshøyden. Hagene er organisert under Universitetshagene (Arboretet, Bergen botaniske hage og Muséhagen), Universitetsmuseet, UiB.

Arbeidsoppgaver

- Luking og stell av plantesamlingene.

- Slått med gressklipper, trimmer og slåmaskiner.

- Utplanting.

- Produksjon, stell og vedlikehold av veksthusplanter.

- Annet gartnerarbeid etter behov.

- Arbeid i helgene kan bli aktuelt, som f.eks. å hjelpe til under arrangementer.

Arbeidstiden er kl 07.30 - 15.00.

Kvalifikasjoner og egenskaper

Gartnerutdanning er ønskelig, men ikke et krav. Vi søker etter deg som er positiv, selvstendig, arbeids- og samarbeidsvillig og over 18 år.

Vi kan tilby

Et godt og faglig utfordrende arbeidsmiljø.

- Stilling som fagarbeider uten fagbrev (kode 1117) med årslønn kr 380.000 - 410.000 i brutto årlig 100 % stilling, eller stilling som fagarbeider med fagbrev (kode 1203) med årslønn kr 390.000 - 420.000 i brutto årlig 100 % stilling, etter kompetanse og tjenesteansiennitet. For særlig kvalifiserte søkere kan høyere lønn bli vurdert.

- Medlem i Statens Pensjonskasse.

- Stilling i et inkluderende arbeidsliv (IA-bedrift).

- Gode velferdsordninger.

Generell informasjon

Utfyllende opplysninger om stillingen kan du få ved henvendelse til overgartner Mladen Golubovic, tlf 94878859, eller e-post mladen.golubovic@uib.no

Den statlige arbeidsstyrken skal i størst mulig grad speile mangfoldet i befolkningen. Personer med innvandrerbakgrunn og personer med nedsatt funskjonsevne blir oppfordret til å søke stillingen.

Søknaden skal inneholde:

- Begrunnelse for at du søker og hvilket tidsrom du kan arbeide (ikke kortere enn 4 uker).

- CV med oversikt over utdanning og arbeidserfaring.

Søknad med vedlegg skal sendes elektronisk via www.jobbnorge.no

Søknadsfrist: 9. februar 2023.