Universitetshagene
Fasiliteter på Milde

Fasiliteter i Arboretet og Botanisk hage

Fellesside for plassering av toaletter og åpningstider på spisestedene i Arboretet og Botanisk hage på Milde

Toaletter

Toalett finner du i Blondehuset og i Grønevika på Arboretet, og i Lønningen Lystgård og Rundhagehuset/ Litle Milde i Botanisk hage. Det er også et toalett i huset ved innkjøringen til parkeringsplassen på Dalsmyra (se google map). Alle toalett bortsett fra det i Grønevika stenger kl 20 hver kveld.

Kafe

I Botanisk hage, nedenfor Fjellhagen, finner du Icookpopup café. De selger et variert utvalg av varmmat og bakervarer (også glutenfritt). Åpent lørdag, søndag kl. 11-18.

Kaféen i Blondehuset (Arboretet) åpent: søndager kl 11 - 15 ut oktober.
Her får du kjøpe kaffe, saft, vafler, is.

Utleie

Det er mulig å leie Blondehuset til arrangementer. For mer informasjon om utleie, kontakt kafévertene Badedamene

Lønningen lystgård er universitetets representasjonslokale og hovedetasjen leies kun ut til UiB-arrangement. Underetasjen kan brukes til kurs.

Om grilling på badeplassene