Fakultet for kunst, musikk og design

Nyhetsarkiv for Fakultet for kunst, musikk og design

Det ble både gull og diplom til Sara Westergaard Karlsen og diplomer Thanee Rene Andino, Birgitte Solstrand og Frida Annette Helseth Strømme, studenter ved Institutt for design ved Fakultet for kunst, musikk og design ved Universitetet i Bergen, i Visuelt 2020.
Flere vil studere musikkterapi, musikkvitenskap og praktisk-pedagogisk utdanning (PPU) for kunstnere, musikere og designere ved Fakultet for kunst, musikk og design (KMD) ved Universitetet i Bergen.
I Wuhan song innesperra menneske patriotiske songar fra vindauga, frå balkongane i Barcelona og Milano har folk sunge for kvarandre. I Noreg har folk flokka til Facebook-konsertar og deler videoar av kor som syng saman over nett. Kvifor blir nettopp musikk så sentralt i krisetider?
I Wuhan song innesperra menneske patriotiske songar fra vindauga, frå balkongane i Barcelona og Milano har folk sunge for kvarandre. I Noreg har folk flokka til Facebook-konsertar og deler videoar av kor som syng saman over nett. Under hashtagen #helenorgesynger vart heile Noreg oppmoda til å synge i kor. Kvifor blir nettopp musikk så sentralt i krisetider?