Det psykologiske fakultet
Foredrag

Foredrag ved æresdoktor Jeanne C.Watson

Æresdoktor Jeanne C. Watson skal holde et åpent foredrag for alle interesserte den 22.mai i Alrek helseklynge.

Bilde av Jeanne Watson
ÆRESDOKTOR: Professor Jeanne C. Watson holder et foredrag i forbindelse med utnevningen til æresdoktor i mai.
University of Toronto

Professor Jeanne C. Watson blir utnevnt til æresdoktor for sitt internasjonalt anerkjente arbeid innen humanistisk-opplevelsesorientert psykoterapi, hvor hun har vært en pioner som har bidratt i utviklingen av emosjonsfokusert terapi (EFT). Hun er særlig kjent som en verdensledende ekspert på betydningen av empati i psykoterapi.

I forbindelse med hennes utnevning til æresdoktor, skal Watson holde et foredrag 22.mai i Alrek helseklynge.

Tittelen på foredraget er:

"Identifying productive in-session processes to enhance treatment outcomes and therapist responsiveness"

Foredraget er åpent for alle, og det er ingen påmelding.