Læring frå COVID-19 pandemien: ei tverrfagleg tilnærming
- Studiepoeng3
- UndervisingssemesterVår
- EmnekodeELMED328
- Talet på semester1
- SpråkEngelsk
- Ressursar
Hovedinnhold
Studiepoeng, omfang
3 stp
Studienivå (studiesyklus)
master og Ph.D
Undervisningssemester
vår
Mål og innhald
Å analysere pandemien frå multi- og tverrdisiplinære perspektiv for å få ei betre forståing for kunnskapen som er brukt for å forstå og adressere ein eineståande trussel mot global helse i samfunnet. Vidare, til å reflektere rundt ulike tilnærmingar til kompleksitet og usikkerhet for betre beredskap for nye kriser.
Læringsutbyte
Etter fullført kurs kan studenten:
Kunnskap:
Studenten kan:
- forstå kompleksiteten og usikkerheten i utvikling av bevis rundt COVID-19 pandemien
- kan evaluere formålet og bruken av ulike metoder og prosessar i forskingsprosjekt relatert til pandemien frå ulike fagdisiplinar
- kan bidra til utviklinga av ny tverrfagleg kunnskap, nye teoriar, metodar, tolkingar og former for dokumentasjon på feltet.
Ferdigheiter:
Studenten:
- Kan formulere komplekse problem, forskingsspørsmål og vitskapleg og/eller kunstnarleg utviklande arbeid ved å ta i bruk ulike perspektiv
- kan utforme forskingsspørsmål og vitskapleg og/eller kunstnarleg forskingsarbeid av høg internasjonal standard
- kan handtere komplekse akademiske spørsmål og utfordre allereie etablert kunnskap og praksis i feltet
Generell kompetanse:
Studenten:
- Kan identifisere nye relevante etiske problemstillingar og utarbeide forskingsarbeid med høg vitskapleg integritet
- Kan argumentere for komplekse tverrfaglege oppgåver og prosjekt
- kan oppdage behovet for, sette i gong og utøve innovasjon innan feltet
Krav til forkunnskapar
Masterstudie i forløp, eller avslutta bachelorgrad
Tilrådde forkunnskapar
Gode engelskkunnskapar, både skriftleg og munnleg
Studiepoengsreduksjon
SDG928 - full overlapp
Krav til studierett
Ph.D.-kandidatar ved alle fakultet vil ha førsteprioritet. Studentar i masterløp ved alle fakultet ved UiB. Kurset er særskilt anbefalt for masterstudentar ved master i global helse, andre tilsvarande masterprogram og medisinstudentar. Studentar med studierett ved andre partnarinstitusjonar/universitet kan også søke opptak til kurset.
Arbeids- og undervisningsformer
- Undervisning, inkludert Case-basert læring (CBL) og Team-basert læring (TBL), fire dagar pr veke i to veker (gruppearbeid første fredag, evaluering andre fredag)
- Gruppearbeid basert på definerte øvingar kvar ettermiddag gjennom begge veker, og arbeid med individuelle oppgåver
Obligatorisk undervisningsaktivitet
- 80% oppmøteplikt på praktiske sesjonar som gruppearbeid
- godkjent gruppearbeid, inkludert presentasjon
- elektronisk kursevaluering
- for Ph.D.-kandidatar må også levere og få godkjent essay
Vurderingsformer
Presentasjon i grupper
(For Ph.D.-kandidatar er det essay i tillegg (5-10 sider))
Hjelpemiddel til eksamen
Førebuing til presentasjon av gruppearbeid vil foregå i grupper, og alle hjelpemidlar er tilletne. Presentasjonen og svar ved eksaminasjon vil reflektere studenten sine kunnskapar og ferdigheiter.
Karakterskala
bestått/ikkje bestått
Vurderingssemester
vår
Litteraturliste
Litteraturlista vil vere klar innan 01.06 for haustsemesteret og 01.12 for vårsemesteret
Emneevaluering
Undervisninga blir evaluert i tråd med UiB sitt kvalitetssikringssystem.
Programansvarleg
Programutvalet for medisin (PUM)
Emneansvarleg
Professor Esperanza Diaz Perez
Administrativt ansvarleg
Andrea Magugliani
Kontakt
<email>elektiv@med.uib.no</email>
Tlf: 55 58 64 00
Påmeldingsskjema til kurset vår 2023: Application form for admission to ELMED328/SDG928 (uib.no)
Eksamensinformasjon
Vurderingsordning: Oppgåve + presentasjon
- Trekkfrist
- 14.12.2022