Institutt for sosialantropologi

Utlysning av engasjement som undervisningsassistent høst 2014

Bergen fra luften
Colourbox

Ved Institutt for sosialantropologi er det ledig en 100 % stilling som undervisningsassistent for høstsemesteret 2014 i 4 måneder, fra 12. august til 12. desember.

Det er behov for en undervisningsassistent i følgende emner:

• SANT100 Invitasjon til sosialantropologi (10 stp)
  • SANT105 Makt: uttrykk og løyning (15 stp)
  • GLOB101 Global utvikling (10 stp)

Undervisningsassistenten skal lede seminarene tilknyttet SANT105 og GLOB101 og dele ansvaret for SANT100 med den andre undervisningsassistenten.

Avhengig av antall studenter, vil det være mellom 3-6 seminargrupper per emne i uken for hele perioden, i tillegg til deltakelse på forelesninger. I arbeidet inngår også vurdering og kommentering av obligatoriske oppgaver. Utover ledelse av seminarene forventes det at undervisningsassistentene stiller på orienteringsmøter og møter emneansvarlig for faglig-pedagogisk veiledningssamtaler. Kjennskap til Mi Side er viktig.

Det søkes hovedsakelig etter kandidater med mastergrad i sosialantropologi. For undervisningsassistenter som ikke har pedagogisk opplæring, vil det bli arrangert kurs i seminarpedagogikk i begynnelsen av semesteret. Engasjementene lønnes med lønnstrinn 34 (L.PL.17.515/st kode 10/20) for søkere uten fullført mastergrad i sosialantropologi, og med lønnstrinn 41 (L.PL.17.515/st kode 10/20) for søkere med fullført mastergrad i sosialantropologi.

For nærmere informasjon kan interesserte henvende seg til førstekonsulent Wenche Iversen: Wenche.Iversen@sosantr.uib.no, tlf: 55589451. Søknad med vedlagt CV og attesterte kopier av relevante vitnemål og attester sendes til Wenche Iversen, Institutt for sosialantropologi, Universitetet i Bergen, PB 7802, 5007 Bergen.

SØKNADSFRIST 2. JUNI