Senter for ernæring

Vellykket feiring av masterstudenter i ernæring

Fredag 23. juni 2017 inviterte Det medisinske fakultet til vitnemålsseremoni for kandidater som har fullført mastergraden i human og klinisk ernæring.

Vitnemålsutdeling
Masterstudentene i human og klinisk ernæring kunne stolt ta imot sine vitnemål.
Hilde S. Trosvik / UiB

Seremonien fant sted i Auditorium 2 på BB-bygget. Foran venner og bekjente i salen mottok 15 stolte kandidater sine vitnemål: fem fra human ernæring og ti fra klinisk ernæring. I tillegg var det fem kandidater med fullført mastergrad i klinisk ernæring som ikke kunne være tilstede.

Under seremonien var det hilsener og gratulasjoner både fra visedekan for utdanning ved Det medisinske fakultet, Inge Fristad, og fra flere representanter fra fagmiljøene. Det var også studentinnslag hvor det ble vist bilder fra studietiden og gitt fine hilsener til medstudenter. Den islandske musikkgruppen Húm bidro med vakre musikkinnslag. Seremonien ble avsluttet med utdeling av vitnemål og fotografering.

Etter seremonien var det mottakelse med kaker og forfriskninger i området utenfor auditoriet.