Institutt for arkeologi, historie, kultur- og religionsvitenskap

Nyhetsarkiv for Institutt for arkeologi, historie, kultur- og religionsvitenskap

Vårens markeringslunsj - en digital og fin markering for semesterets jubilanter, forfattere og nye professorer.
Det var då NRK-korrespondent Roger Sevrin Bruland rapporterte frå innsida av ei italiensk intensivavdeling at vi nordmenn verkeleg oppfatta kor alvorleg koronaviruset er. Tilbake i Berlin skryt han av historiefaget frå UiB som han nyttar kvar dag på jobb.
Alexander van der Haven, Associate Professor in Religious Studies, talks about placing forms of religiosity in a context that makes sense out of them.
I løpet av vårsemesteret har fem nye stipendiater startet ved AHKR. Les presentasjon av prosjektene deres her.