Det psykologiske fakultet

Nyhetsarkiv for Det psykologiske fakultet

Ny forskning viser at Norge i mindre grad enn resten Europa vektlegger gjenforening med biologisk familie. Det fører til at Norge er det landet som oftest dømmes i saker ved Den Europeiske Menneskerettighetsdomstolen.
I dette seminaret presenterer Jonathan Økland Torstensen hydrogen produksjon ved hhv hydrolyse av vann og pyrolyse av naturgass med utgangspunkt i pågående forskning. Videre diskuterer han aspekter ved de to produksjonsmetodene som kan ha betydning for hvordan vi produserer hydrogen i stor skala i framtiden.
Forskingsleiar i Glitre Nett, Per-Oddvar Osland, vil i denne presentasjonen diskutere korleis fleksibilitet kan vere eit tiltak for å handtere utfordringar i straumnettet som t.d. effekttoppar.