Institutt for klinisk odontologi

Nyhetsarkiv for Institutt for klinisk odontologi

Juni-utgaven av tannløst og fast er nå lagt ut. Hvem ble beste foreleser? Les og finn ut
August-utgaven av tannløst og fast er nå kommet. I denne utgaven kan du lese mer om grunnsteinsnedleggelse, pris og lokal forskningsdag 5.november.
Anders Teigland, som er første-års bachelorstudent i nanoteknologi, vant den lokale poster-presentasjonen med arbeid innan nanotoksikologi
Dr. scient. Paul Johan Høl ved Institutt for kirurgiske fag får tre-års forskningsstipend fra BMFS
27 kandidater kan bli uteksaminert med graden bachelor i tannpleie fra Universitetet i Bergen i 2010.
Tannlegetidene.no har nå en artikkel ute om EU-prosjektene VascuBone og Reborne som Senter for klinisk odontologisk forskning, Institutt for klinisk odontologi (IKO) er med som partnere i.
Det medisinsk-odontologiske fakultets studiekvalitetspris for 2010 er besluttet tildelt Praksisstudiet i den odontologisk grunnutdanningen v/ professor Kristin Klock.