Institutt for klinisk odontologi

Nyhetsarkiv for Institutt for klinisk odontologi

Bodil Kristina Lund er ny instituttleder ved Institutt for klinisk odontologi. Bodil har jobbet ved IKO, Seksjon for oral kirurgi og oral medisin og ved Haukeland universitetssykehus siden 2017. Fra og med denne måneden er hun IKOs nye instituttleder.
La oss lage bein – 3D-printing som et verktøy for beinregenerering har mottatt 9,8 millioner kroner fra Olav Thon stiftelsen
Ved Institutt for klinisk odontologi har 6 kandidater ved Kvalifiseringsprogrammet for tannleger med utdanning utenfor EU/EØS-området kull 2018-2019 fullført og bestått program og avsluttende kasuseksamen. De nye tannlegene er, fra venstre: Ognien Njamculovic, Pernille Kate Go, Anas Alsaadi, Sazan Fahkir Fake, Ardita Aliko og Redor Askan.