Institutt for klinisk odontologi

Nyhetsarkiv for Institutt for klinisk odontologi

Mandag 13. juni ble avslutningshøytideligheten for avgangskullene ved Institutt for klinisk odontologi av holdt i universitetets aula.
Institutt for klinisk odontologi gratulerer Iselin Marie Tostrup og Ida G. Fostad så mye med fullført og bestått spesialisteksamen i kjeveortopedi
Institutt for klinisk odontologi gratulerer Margrete Smeby-Lerstad så mye med fullført og bestått spesialisteksamen i oral protetikk 11. juni 2021.
Institutt for klinisk odontologi gratulerer Therese Thoresen og Andreas Skaale Sælen så mye med fullført og bestått spesialisteksamen i oral kirurgi og oral medisin 10. juni 2022
Institutt for klinisk odontologi gratulerer Lorenz Knie og Armin Selimovic så mye med fullført og bestått spesialisteksamen i periodonti 1. juni 2022.