Institutt for geografi

Nyhetsarkiv for Institutt for geografi

Globale samfunnsutfordringer har avsatt midler til stimulering av faglig tverrfakultært samarbeid i 2019. Søknadsfrist 25. september.
Ylva Rohde er samfunnsengasjert og opptatt av miljø og utvikling. Ho søkte geografistudiet for å vere med på ei endring. Ho vil vere med på det grøne skiftet.
Kva styrer vêr- og klimamekanismane på kloden, og kva konsekvensar har klimaendringar for natur og samfunn? Korleis blir ressursane på kloden brukt og forvalta, og kvifor ligg grenser der dei ligg? Kvifor er det slik her, nett no?
Vil du hjelpe oss å formidle hvordan det er å studere geografi ved UiB? Bli med i konkurranse om å lage den beste studentfilmen om geografistudiet.
I februar 2018 var Victoria W. Thoresen og Jakob Grandin med på den første SDG Conference Bergen for å skape kritisk debatt i universitetssektoren om bærekraftsmålene. Nå vender de tilbake til den andre konferansen.