Det psykologiske fakultet

Nyhetsarkiv for Det psykologiske fakultet

Universitetslektor Milfrid Tonheim har nylig blitt intervjuet av Kilden kjønnsforskning.no
Jeanett har byttet ut byen mellom de syv fjell med en by som aldri sover. Etter å ha fullført bachelorgraden, var det lett å reise tilbake til utvekslingslandet Japan – hvor hun nå har en karriere i PR-bransjen. I dag jobber Jeanett for Inoue PR, hvor hun er Assistant Account Executive.
26 og 27 oktober ble den årlige stipendiatsamlingen ved Psykologiske Fakultetet avholdt på Solstrand hotell.
– Jeg vil arbeide for at Institutt for klinisk psykologi blir enda mer synlig både innad ved UiB og i samfunnet rundt, sier Åsa Hammar.
Ny publikasjon fra Bergen Stress and Sleep Group.
Gjennom det Chomsky sier og skriver bidrar han som forsker til å øke bevisstheten om politiske mekanismer i samfunnet, og til å øke det vi kaller «political literacy» i verden.