Klinisk institutt 2

Nyhetsarkiv for Klinisk institutt 2

Wei Wang ble den 15. februar 2014 ansatt som førsteamanuensis i farmasøytisk fysikalsk kjemi ved Senter for farmasi med arbeidssted Kjemisk institutt.
«Får masterstudium i farmasi fra høsten 2003» skreiv På Høyden i desember 2002. I det nyoppretta mediearkivet til Senter for farmasi kan du lese denne og fleire andre farmasinyhende frå dei siste 10 åra.
Full sal, heftig ordskifte og brennande engasjement frå både panel og publikum, avslutta med eit ønskje om betre brubygging mellom apotek og fastlegar for å samarbeide til det beste for pasientane.
Fem forskere fra Senter for Diabetesforskning har bidratt til en nylig publisert diabetesstudie i det anerkjente tidsskriftet Nature Genetics. Studien viser at mutasjoner i de såkalte MODY-genene er mer hyppig enn man tidligere trodde, og at ikke alle personer som har disse mutasjonene utvikler diabetes.