Home
UiB Service Development

Warning message

There has not been added a translated version of this content. You can either try searching or go to the "area" home page to see if you can find the information there
Arrangement

Pop-up verksted i Nygårdsgaten 5

Ønsker du å lære mer om hvordan holde gode møter, få bedre innsikt i brukers behov, en kjapp metode for god ideutvikling, eller en oppskrift for rask problemløsning? Den 30. oktober arrangerer UiB Tjenesteutvikling fire ulike pop-up verksted i Nygårdsgaten 5.

Illustrasjon av pop-up verksteder
Photo:
UiB

Main content

Et pop-up up-verksted er et kort kurs på 45-60 minutter, hvor du lærer metodikk som skal bedre måten du arbeider på, og samarbeider med andre. Samtidig lærer du metoder for å øke kreativiteten, innovasjon og problemløsning.

Målet med verkstedene er å øke deltakernes endringskompetanse og kapasitet gjennom metodikk. Dette vil du lære på en praktisk måte gjennom erfaringsbasert læring. Verkstedene skal være tett på kjernevirksomheten ved UiB.

Det er også en måte å gi fasilitatorer praksis etter opplæring fra andre kurs. Denne gang er det alumni fra Tjenesteinnovasjonprogrammet som holder i verkstedene.

Her kan du melde deg på pop-up verkstedene i Nygårdsgaten 5. 

Verksted i brukerinnsikt: Kl. 09:00-10:00 (med Hanne Svanholm Misje og Julie Alver Tønsaker)

Verksted i møteledelse: Kl. 09:00-10:00 (med Nina Fox og Elisabeth Nesheim)

Verksted i minisprint: Kl. 10:15-11:15 (med Marit Kjeksrud Amundsen og Inger Line Mæland)

Verksted i ideutvikling: Kl. 10:15-11:15 (med Gabriela Saez og Synne Alne)