Institutt for geovitenskap
Strategy plan 2015-2020

Vellykket strategimøte for Institutt for geovitenskap 25. mars

25. mars arrangerte Institutt for geovitenskap sitt strategimøte på Scandic Hotels Ørnen. Formålet med møtet var å diskutere instituttets strategiske satsning for de neste årene.

Deltakerne under et plenumsinnlegg på strategidagen
Flere ansatte fra Institutt for geovitenskap deltok på strategimøtet.
GEO

I løpet av dagen holdt flere av de vitenskapelige ansatte innlegg om aktuelle forskningsprosjekter og mulige satsningsområder videre. Etter lunch ble deltakerne delt inn i mindre grupper for å diskutere mer konkrete problemstillinger som Institutt for geovitenskap står overfor i dag. Gruppene diskuterte også hvordan instituttet bør satse videre for å utvikle seg til å bli enda bedre innenfor vårt fagfelt i tiden fremover.

Innspillene fra møtet vil tas med videre i prosessen med å utarbeide instituttets strategiplan 2015-2020. Arbeidsgruppen bak denne prosessen bekrefter at de er fornøyd med de innspillene som kom i løpet av møtet:

- Vi fikk inn mange varierte og spennende innspill som vil være veldig nyttige i strategiprosessen, kommenterer professor Berit O. Hjelstuen.

Strategiplanen for 2011-2015 kan du finne i faktaboksen til høyre.