Styre og ledelse

Nyhetsarkiv for Styre og ledelse

Bergen kommune satte 435 vaksiner på Studentsenteret onsdag 26. januar. Neste uke blir det nye muligheter for å få vaksine på campus.
Onsdag 26. januar fra klokken 9.30 til 15.00 er Bergen kommunes vaksinegruppe på Studentsenteret og tilbyr koronavaksinering til alle studenter og ansatte ved Universitetet i Bergen.
Regjeringen åpner opp for fysisk undervisning, og ønsker at alle studenter skal ha deler av undervisningen sin på campus.  - Jeg er veldig glad for muligheten vi nå får til å kunne åpne for fysisk undervisning og økt tilstedeværelse på campus, sier rektor Margareth Hagen. Her følger utfyllende informasjon om hvordan UiB håndterer lettelser i tiltak.
UiB starter semesteret med åpen campus, men mye digital undervisning grunnet koronasituasjonen. I dette nettmøtet forklarer UiB-ledelsen hvilke planer som legges for resten av semesteret.