Institutt for sammenliknende politikk
Debatt

Norge før og etter 22/7

Institutt for sammenliknende politikk er vertskap for kommende forskningsmøte i nettverket "Nordic Populism" (NOPO) 19. og 20. september. I den anledning arrangerer nettverket en åpen debatt i samarbeid med Studentersamfunnet.

Debatten finner sted i Studentsenteret, onsdag 19. september kl 17:30-19:30. For å diskutere norsk samfunn og politikk etter 22. juli er det satt sammen et kyndig panel:

- Mette Andersson, professor i sosiologi

- Johannes Bergh, statsviter og forsker II ved Institutt for samfunnsforskning

- Elisabeth Eide, medieviter og professor i journalistikkurtdanningen ved Høgskolen i Oslo og Akershus og professor II ved Universitetet i Bergen

- Jan Oskar Engene, førstamanuensis ved Institutt for sammenliknende politikk

- Julie Ane Ødegaard, doktorgradstipendiat ved Institutt for sammenliknende politikk

Debatten blir ledet av Frøy Gudbrandsen.

For informasjon om samarbeidspartnerne, se deres hjemmesider her: Nordic Populism og Studentersamfunnet.