Hjem
  • E-postmirey.alfarah@uib.no
  • Telefon+47 55 58 61 98
  • Besøksadresse
    Alrek helseklynge, blokk D, Årstadveien 17
    5009 Bergen
  • Postadresse
    Postboks 7804
    5020 Bergen

Alfarah, M., & Bosco, A. (2018). Using Facebook and WhatsApp in Rebuilding the Education in Areas Affected by Armed Conflicts: The Syrian Case. REICE. Revista Iberoamericana Sobre Calidad, Eficacia y Cambio En Educación, 16(4), 45–62. http://doi.org/10.15366/reice2018.16.4.003

Alfarah, M., & Bosco, A. (2016). The role of ICTs in rebuilding education in areas affected by armed conflicts: The Syrian case. In EDULEARN16 Proceedings (pp. 6325–6331). IATED Academy.

 

  • Vis forfatter(e) (2023). Introducing debate as a pedagogical tool in pharmacy education. Nordic Journal of STEM Education. 59-72.
  • Vis forfatter(e) (2022). Toward studen-centred pedagogies in pharmacy education.

Se fullstendig oversikt over publikasjoner i CRIStin.

FREMFARM PROSJEKTET

I dette prosjektet, gjennom aktiv undervisning, forskning og evaluering skal farmasistudentene bli:

  • Fortrolig med refleksjon og kunne benytte verdier aktivt

  • I stand til å kommunisere effektivt

  • I stand til å være nytenkende og løsningsfokusert

  • I stand til å gjenkjenne sammenhenger (mellom emneinnhold og arbeidsliv)

Les mer om projekten her: www.fremfarm.com 

Twitter