Institutt for geovitenskap
NGF - Geologi og Vin fra et ukjent univers

GEOLOGI OG VIN fra et ukjent univers

Tradisjonen tro inviterer vi til Geologi og vin, og har vært så heldige å få en av våre egne eksperter på geologi på Mars, Christian Haug Eide fra Uni Research CIPR til å foredra for oss om "Veldige klimaendringar på Mars"

Planeten Mars er i dag ein kald og tørr steinørken, der dei einaste sedimentære systema er sanddyner, steinras og nokre fastfrosne isbrear. Går ein lenger tilbake i Mars si historie, er det eit heilt anna bilde som kjem fram; eit bilde av aktive isbrear, solsystemets største vulkanar og enorme flommar av vatn, større enn noko som nokon gong har hendt på jorda. I mars sin spede barndom var forskjellane enda større: Da var der elver, strandlinjer, store innsjøar og kanskje eit hav. I denne presentasjonen ser vi på korleis og kvifor Mars har utvikla seg gjennom tida.

Etter foredraget blir det informasjon om og ikke minst smaking av viner fra årets "ukjente univers", samt en aldri så liten quiz.

Det blir i tillegg servering av en mengde velsmakende oster og kjeks

Tid: Torsdag 27. November kl 18.00

Sted: Auditorium 5, 3. etasje Realfagbygget,

Pris: 150 for medlemmer, 250 kr for andre (ta gjerne med eksakt beløp)