Nyare teoretiske, metodiske og empiriske bidrag i arbeids- og organisasjonspsykologi
Lågaregradsemne
- Studiepoeng
- 5
- Undervisningssemester
- Vår
- Emnekode
- PSYK210
- Talet på semester
- 1
- Undervisningsspråk
- Engelsk/Norsk
- Ressursar
- Timeplan
- Litteraturliste
Emnebeskrivelse
Mål og innhald
Mål:
Emnet har som mål å styrke studentane sin kompetanse i å sette seg inn i, presentere, kritisk vurdere og diskutere vitskapelege tekstar med utgangspunkt i nyare forsking innan arbeids- og organisasjonspsykologi.
Emnet skal formidle kritisk forståing for strukturen og innhald i vitskapelige tekstar innan nyare teoretiske, metodiske og empiriske bidrag.
Innhald:
Aktuelle tema vil kunne være "job crafting", inklusjon- og eksklusjon på arbeidsplass, leiing, endringar i organisasjonar og virtuelle team.
Læringsutbyte
Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbyte definert i kunnskapar, ferdigheiter og generell kompetanse:
Kunnskapar
Studenten...
- har kunnskapar om oppbygginga og strukturen i ulike typar vitskaplege artiklar
Ferdigheiter
Studenten...
- kan sette seg inn i og legge fram, diskutere og kritisk vurdere vitskapelege tekstar innan fagfeltet arbeids- og organisasjonspsykologi
Generell kompetanse
Studenten...
- har kritisk forståing for innhaldsmessige, strukturelle og retoriske grep i vitskapelige tekstar
Undervisningssemester
Krav til studierett
Emnet krev studierett på bachelorprogrammet i arbeids- og organisasjonspsykologi.
Det kan eventuelt bli tatt opp internasjonale studentar etter søknad.
Arbeids- og undervisningsformer
Obligatorisk undervisningsaktivitet
Vurderingsformer
I emnet nyttar ein følgjande vurderingsformer: Deltaking.
Studentane si deltaking, presentasjon og diskusjon i seminargruppene vil bli fortløpande evaluert.
Studentar som har oppfylt arbeidskrava som gjeld for emnet, vil få greidd resultat i emnet