Det matematisk-naturvitenskapelige fakultet

Nyhetsarkiv for Det matematisk-naturvitenskapelige fakultet

I mer enn 10 millioner år reiste det enorme strålingsglimtet fra en magnetar - en sjelden type nøytronstjerne - gjennom universet, før det traff vårt solsystem 15. april 2020. Strålingen ble blant annet observert av ASIM-instrumentet, som er delvis utviklet ved Birkelandsenteret for romforskning, UiB.
Albina Gilmullina (PhD UiB Geo 2021 med Christian Haug Eide som hovudrettleiar) vant i går prisen "Harold Reading Medal" som blir delt ut kvart år av British Sedimentological Reserach Group. Den tildelast den som har levert "den beste publikasjonen som kjem frå ei doktorgradsoppgåve i feltet stratigrafi og sedimentologi i løpet av det siste året". Ut av ti nominerte for det meste frå... Les mer
En bred sammenslutning av forsknings- og industripartnere går sammen for å utvikle mer effektive og grundige søknadsprosesser for havvind.
Større læringsutbytte gjennom meir involvering. Gjennom eit banebrytande prosjekt ved Geofysisk institutt skal studentar og undervisarar samarbeide om eigen læring.
Deling av biovitenskapelige data har blitt avgjørende under pandemien. ELIXIR Norge er en av 22 forskningsinfrastrukturer som har fått midler fra Forskningsrådet.
Selvrensende klær kan bli resultatet dersom mennesket klarer å ta i bruk naturens egen nanoteknologi. Med denne vinkelen på en artikkel om faget sitt har masterstudent i nanovitenskap Erik Flølo fått Naturens pris for årets artikkel i kategorien for studenter.
Universitetet i Bergen og Universität Stuttgart i Tyskland intensiverer samarbeidet sitt. Forskarar, leiarar og representantar møttest i november for å diskutere mål og framtidige samarbeidsprosjekt.
I en komplisert flytteprosess har god planlegging og risikoforståelse ført til gode resultater.