Hjem
Studentsider
Laveregradsemne

Undervisning i kontroversielle tema

Hovedinnhold

Studiepoeng, omfang

15

Studienivå (studiesyklus)

 Vidareutdanning.

Undervisningssemester

Haust og vår

Undervisningsstad

UiB

Mål og innhald

Emnet rettar seg mot lærarar som underviser i KRLE og Samfunnsfag (ungdomsskulen) og religion og etikk og historie (vidaregåande skule).

Emnet tek opp og problematiserer undervisning i kontroversielle tema med historisk og samtidig perspektiv. Sentrale teamområde er tilhøvet mellom historisk minne og forgløyming, historiebruk, fleirkulturalitet, media og populærkultur.

Læringsutbyte

Studenten skal ved avslutta emne ha følgjande læringsutbytte definert i kunnskap, ferdigheiter og generell kompetanse:

Kunnskap

Studenten

  • har kunnskapar om kva som kan opplevast som kontroversielle tema i ulike settingar i tid og rom.

Ferdigheiter

Studenten

  • kan reflektera over undervisning i kontroversielle tema.
  • kan perspektivera eiga undervisning i kontroversielle tema.
  • leia diskusjonar om kontroversielle tema i klasserommet.

Generell kompetanse

Studenten

  • har kunnskapar om teoretiske perspektiv og empiriske døme på undervisning i kontroversielle tema.
  • har kunnskapar om tilhøvet mellom kontroversielle tema i undervisninga og samfunnet elles.

Krav til forkunnskapar

 Lærar eller lektor med undervisningskompetanse tilsvarande 30 studiepoeng i dei aktuelle skulefaga.

Tilrådde forkunnskapar

 

Studiepoengsreduksjon

Ingen

Krav til studierett

Opptak ved UiB Videre.

Opptaksgrunnlaget er lærar eller lektor med undervisningskompetanse tilsvarande 30 studiepoeng i dei aktuelle skulefaga.

Emnet har 20 plassar. Dersom det er fleire søkarar enn plasser vil søkarar frå praksisskoler bli prioritert.

Arbeids- og undervisningsformer

 Seminar og førelesingar. 4 samlingar over to semester. Rettleiing på semesteroppgåve.

Obligatorisk undervisningsaktivitet

Obligatorisk oppmøte og obligatorisk seminarframlegg. Øving i å leia diskusjonar om kontroversielle tema.

Vurderingsformer

I emnet nyttar ein følgjande vurderingsformer:

  • Semesteroppgåve.
  • Munnleg eksamen (justerande).

Karakterskala

 A-F

Vurderingssemester

Vår

Litteraturliste

Litteraturlista vil vere klar innan 01.06. for haustsemesteret og 01.12. for vårsemesteret.

Emneevaluering

 

Programansvarleg

Programstyret har ansvar for fagleg innhald og oppbygging av studiet og for kvaliteten på studieprogrammet og alle emna der.

Administrativt ansvarleg

Det humanistiske fakultet v/ Institutt for arkeologi, historie, kultur- og religionsvitskap har det administrative ansvaret for emnet og studieprogrammet.

Eksamensinformasjon

  • Vurderingsordning: Semesteroppgåve og justerande munnleg eksamen

    • Eksamensdel: Semesteroppgåve

      Eksamenssystem
      Inspera
      Digital eksamen
    • Eksamensdel: Justerande munnleg eksamen