Institutt for informasjons- og medievitenskap

Nyhetsarkiv for Institutt for informasjons- og medievitenskap

TV 2s studentstipend gikk i år til fire masterstudenter i medier- og kommunikasjon, manusutvikling for serier og informasjonsvitenskap
Visionary investor and advisor, thanks to his education at UiB in Economics and Information Science, he has learned to recognize the potential in companies and how to guide them to success. Now he looks back at his time as a student and sees what has shapen him into the professional he is today.
Universitetet i Bergen fikk den 3. desember besøk av Miriam Metzger, som i en åpen forelesning snakket om troverdighet og falske nyheter.
Studenter på Master i medie- og interaksjonsdesign, UiB, presenterte syv prototyper for menneske-robot interaksjon innen helse, undervisning, navigasjon og resirkulering.