Institutt for informasjons- og medievitenskap

Nyhetsarkiv for Institutt for informasjons- og medievitenskap

NordMedia Conference 2021 blir arrangert digitalt 18. - 20. august 2021. Temaet for konferansen er “Crisis and Resilience: Nordic Media Research in the Frontline”, og Infomedia er naturligvis på plass.
I en pressemelding offentliggjorde Forskningsrådet 24. juni hvilke prosjekter som har fått støtte i søknadskategorien Forskerprosjekt. På listen finner man flere Infomedia-relaterte prosjekter.
For andre gang på ett år får Infomedia innvilget DIKU-søknader knyttet til insituttets programmer i Media City Bergen. Denne gangen for prosjektet "Fleksible utdanningar for journalistar i arbeid".
Professor Jens E. Kjeldsen has delivered a keynote at the Association for Visual Pedagogies (AVP) 2021 Conference