Forskning

Nyhetsarkiv for Forskning

Tirsdag 9. april 2024 organiserte Universitetet i Bergen et offisielt satellittarranement under Ocean Decade Conference i Barcelona. Her kan du se et opptak av arrangementet.
Ny studie publisert ved Universitetet i Bergen viser en sammenheng mellom inntak av lite fiber under svangerskapet og økt risiko ADHD-symptomer hos barnet ved tre til åtte års alder.
Eit eksperiment utført over store deler av Arktis, viser at tundraen i snitt slepper ut 30 prosent meir karbondioksid når temperaturen stig med 1,4 °C, noko som tilsvarer tjue års oppvarming. Resultatet kjem fram i ei stor samlestudie nyleg publisert i Nature.
Det matematisk-naturvitenskapelige fakultets nye æresdoktor, Christopher Aiden-Lee Jackson, æres for sin forskning som har hatt stor betydning for forståelse av jordskjelv, vulkanisme og utvinning av naturressurser. Og for sin innsats for mangfold, inkludering og likestilling.
Ny forskning fra Universitetet i Bergen retter søkelyset mot viktigheten av god oppfølging av ernæringsstatusen hos de som er lagt inn på sykehus.
Det europeiske forskingsrådet tildeler Jill Walker Rettberg eit ERC Advanced Grant for å sjå korleis ulike forteljartradisjonar påverkar framtidas KI.